Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

Πολιτική Επιστροφών / Υπαναχώρηση

To benecure.gr σας προσφέρει για αγορά μέσα από τις σελίδες του προϊόντα που έχουν επιλεγεί με βασικό κριτήριο την άριστη ποιότητά τους, την καλή σχέση τιμής-ποιότητας, την τυπικότητά τους (δηλαδή να εκφράζουν στο μέγιστο τα οργανοληπτικά και τυπικά ποιοτικά κριτήρια του κατασκευαστή και της περιοχής απ’ όπου προέρχονται) και φυσικά, όλα τα προϊόντα αποθηκεύονται στις κατάλληλες συνθήκες συντήρησης ώστε να τα παραλαμβάνετε άριστα συντηρημένα. Παραταύτα, μπορεί να υπάρξει περίπτωση να επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα,, και μόνο μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

• Μας ενημερώνετε με e-mail για το πρόβλημα που παρατηρήσατε στο customer.service@benecure.gr αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας στο θέμα του μηνύματος. Απαραίτητη προϋπόθεση αντικατάστασης να μας επιστραφεί ανέξοδα το εν λόγω προϊόν ώστε να ενημερωθεί κι ο παραγωγός για το ελάττωμα. Η αντικατάστασή του γίνεται μετά την παραλαβή του «ελαττωματικού» από το benecure.gr.

Ακύρωση Παραγγελίας

Δεχόμαστε ακύρωση παραγγελίας μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί από την εταιρεία μας για παράδοση. Σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι ακόμα σε εμάς, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνοντάς μας με e-mail στο customer.service@benecure.gr και θα την ακυρώσουμε άμεσα επιστρέφοντάς σας το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει. Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον πελάτη.

Επιστροφή Χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται είτε με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη (σε περίπτωση που έγινε κατάθεση), είτε  με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη είτε με επιστροφή στον PayPal λογαριασμό του. Το benecure.gr δεσμεύεται η επιστροφή να γίνεται το συντομότερο δυνατόν κατόπιν παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος το οποίο παραμένει στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει υποστεί φθορές.  Στην περίπτωση που προκύπτουν μεταφορικά κόστη και το προϊόν έχει ήδη αποσταλεί από την εταιρεία, η επιστροφή χρημάτων θα αφορά το κόστος προϊόντος και όχι τα μεταφορικά. Ανάλογα με τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε διάστημα από 2 έως 10 εργάσιμες ημέρες.


TOP